Sunday, January 15, 2012

Hari ini Birthday Ana Cantik

Assalamualaikum... :)

Hehe, bunyinya macam takde kerja kan? Pukul 4.50 pagi 15 Januari 2012 ni aku nak update blog. Pasal birthday Ana pulak tu.. hehe.. Actually, aku baru sahaja siapkan reflective essay for Philosophy of Education subject. Shera siap dulu dari aku sebab time dia tengah bertungkus- lumus siapkan reflection, aku terbongkang tidur atas katil..hehe.. Takpelah, mata ni tak leh nak paksa jangan bagi mengantuk. Kalau diorang mengantuk, kita turutkan saja.. hahaha :D Apapun, alhamdulillah dah siap.. Susah tau nak perah otak fikir ayat yang sesuai nak reflect pembelajaran kita.. Harap- harapnya dapat markah yang memuaskan.. Amin

Hari ni genaplah my pretty friend, SYAZANA FATIN ABD RAZAK menjangkau umur 20 tahun. Hohoho, bila ada pangkal 2 di depan umur kita tu, rasa macam dah tua pula. Tak lama lagi, I will follow her step. Hehehe.. excited pulak rasa. Tapi dalam pada tu, berdebar jugak sebab fasa baru dalam hidup bakal bermula. Dah masuk 20an kan? Kena lagi matured dan kuat untuk hadapi kehidupan ni. To my dearest Ana, I wish u all the best, in life and the here after.. InsyaAllah.. (^__^)

Ana, pertama dari kiri (belakang)  Happy birthday... :)
Sekian sahaja coretan aku di pagi buta. Semoga bertemu lagi. :) Wassalam

P/s: Still confused nak tidur sekarang atau tunggu Subuh dulu. Perut pulak asyik berbunyi- bunyi je..huhu.. Nanti tengahari esok, terpaksa outing. Kafe tutup.. Apapun, kita ENJOY!! =)

No comments:

Post a Comment

TQ