Monday, April 11, 2011

TEATER MUZIKAL LAT KG BOY

took pic wif lat's model...hu2, sedih coz xdpt b'gmbar dgn pelakon sbnar teater ni dan jgk Lat di dunia nyata, Dato' Lat
haiyyaa! ni btol2 dah ngantok ni..haha..smpat b'gmbar di ruang legar IB bsama partnerku, Ain Azlan


assalamualaikum frenz.. (",)

hri ni mood menulis blog aku m'buak- buak laa.. emm, aku pon xtau knapa.. agknye dh b'jgkit dgn rumate aku kot.. xpon jd smangat lpas bce blog adik aku,..huahaha :D

di kesempatan kali ni, aku nk story2 pasal Lat Kampung Boy~ Sebuah Muzikal yg aku p tgk kt Panggung Sari, Istana Budaya pd Rabu, 30 mac, jam 8. 30 pm- 11.30 pm aritu.. pengalaman ni sgtla menarik coz diz is the first time i watch theater, lively..hehe.. rse sgt teruja + excited gler.. :)  padahal keesokan hrinye, Khamis ada klas lg tau.. tp xpela, skali skale timbe pngalaman..bak kata org, jaoh perjalanan,luas pemandangan, tmbah pngalaman..hehe..ntah btol ke tdak peribahasa tuu.. :P

para pelakon yg t'libat ialah haziq tom2 bak, awie, atilia n jalil hamid.. sorii (aku sebut nama2 yg pemes je..hikhik) haha, mule2 tu susah jgk nk cam sape sbnarnye pelakon2 ni sbb kami penonton dari tgkat 3, so xnampak dgn jelas..huhu.. tp lama kelamaan bleh cam.. dhla, lgsg tak bleh ambik gmbar dlm panggung tu, coz ada pk cik tuaaa yg ske men laser kat kteorg..haha..nk gelak pon ada sbb t'tnye2 mcm mane diorg bleh nmpak kami pegang hp or gne camera.. huishh, hbat tol mreka2 ni..hi2 :))

teater muzikal ni best sgt tau, xrugi kalo korang byar RM 20 coz cte ni byk humor, lagu pon sdap didengar, suare pon merdu je, persembahan nmpk hdup.. aku plg ske tyme Lat ni zman kcik (lakonan haziq). mmg m'jd lakonan dye n kdg2 nk gelak smpai pecah prut..hakhak.. tp lame kelamaan, ble masuk zman dewasa, aku dh stat rse bosan.. ditambah plak dgan mata aku yg x mbantu lgsg ni, mkin mngantok r jwabnye..haha..akhrnye, slpas 30 minit start act 2, aku pon tdo dlm panggung dgn selamba badaknya... wah, lena gler, malu plak ase kt kakak sblah aku...hehe.. nk bt cmane, mata ngntok thap gaban dh tu..last skali, aku t'jaga btol2 lpas teater tu tamat...ermm, rugi btol la cik Nur Awanis ni..hehe..cheeze ;)

tak mengapalah, yg pnting dh ada pngalaman tgk teater muzikal...hrap2, kalo ada pluang lg lpas ni, nak join lg...hooray.. ingin ku abadikan pngalaman ni sbg knangan manis dlm hdupku... kpada yg di luar sana yg blom b'peluang tgk teater, jgn lupe tgk tau.. at least, ble org laen sibok b'cerita, kte xde la terpinga2 kn? hehe, bleh laa join sekaki.. tak gitu kwan2?hehe.. 

okla, dah penat cot cet cot cet.. tgan pon dh mule mtak dberhenti sebentar p'khidmatannya..hehe..dan yg plg penting, blom solat Asar lg..hurmmmm jmpe lg tau!! daa ('',)  










No comments:

Post a Comment

TQ