Friday, February 17, 2012

MuSiM Assignments...

Assalamualaikum.. :)

Dah lama jugak tak update blog.. sibuk sangat...hehehe... lagi pun, entah tak ada mood nak menaip entry..huhu..

Sekarang ni musim assignments..hoho..kebanyakannya nak kena submit next week.. So, macam kurang ada masa la kan? Mujurlah kelas habis awal biasanya.. Setakat ni dah dapat 3 kerja kursus.. tambah dengan nak hantar portfolio BIG... and for sure banyak lagi bakal menyusul.. Fuhh.. tak sabar nak siapkan kerja- kerja ni semua..tapi masalahnya susah..huhu.. memang kena usaha lebih.. dan dengan itu, aku stop kan dulu entri aku untuk kali ni.. Please pray for my success in studies...

Before that, aku nak share satu quote yang aku curi dari fb adik aku..hehe.. (tanpa izin)... Boleh kita renung- renungkan =)

Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan , air mata kerana ibubapa 1 penghormatan , air mata kerana kekasih 1 penyesalan , air mata kerana ALLAH 1 keberkatan :)

Sekian, wassalam :)

No comments:

Post a Comment

TQ