Friday, February 10, 2012

Akhirnya..... Tercapai jugak...

Assalamualaikum.. :)

Hai awak- awak semua. Alhamdulillah, akhirnya tadi aku beli jugak sebuah basikal... Untuk kegunaan di IPG tercintaku ini. Nanti senang sikit nak pergi cafe, or jalan- jalan sekitar luar IPG. 

Sebenarnya, dah lama ada niat nak beli basikal, agak- agak dalam hujung tahun ni perancangannya. Tapi, entah macam mana tadi, aku terpengaruh pulak dengan suggestion dari kawan aku, IZZATUL HANI.. hohoho.. maka jadi jugak aku beli si basikal bertuah tu. Aku ni memang lemah hal- hal beli- belah ni, cepat je terpengaruh bab- bab membeli ni..hehehehe.. 

Takpelah, dah selamat beli dah. Harga: RM 280/- Ramai jugak yang cakap harganya mahal sikit.. Tapi ada lagi ea kedai lagi murah? Kat mana? Dah tanya ramai, tapi semua tak pasti. Takpelah, macam yang aku cakap tadi, basikal tu dah jadi milik aku dah pun. Alhamdulillah, rezeki hari ni.

Jom tengok gambar basikal baru aku... (^_^) V


Taraaaa!!! smart tak? :))


Ni masa petang tadi cuba bawak...hehe.. semangat..!!!


Ok, sekian dulu.. Jap lagi nak pergi surau BISA, tonton video menarik kat sana. :) InsyaAllah tidur kat sana untuk berqiamullail esok pagi. Harap- harap dapat bangun esok.. :))

Sekian, wassalam..

1 comment:

TQ