Saturday, September 26, 2015

It's been a year!

Assalamualaikum WBT.

Rupa- rupanya dah setahun tak update apa2 dalam blog ni. hailaaa... nampak sangat sibuk bebenor.. hehe... sepanjang satu tahun ni jugak, banyak perkara yang berlaku dalam hidupku terutama dalam soal pengajianku di IPG. Sedar tak sedar aku dah lalui ketiga-tiga fasa praktikumku, mengajar murid- murid, berjumpa cikgu2 sekolah, berurusan dengan pihak pentadbir dan mcm2 lagi. Dulu- dulu perkara ni laa yang paling aku takut untuk lalui dalam proses kemenjadianku sebagai seorang guru. Tak sangka dah lepas. Alhamdulillah, dah berakhir pun. Allah dah permudahkan segalanya. :) malah, pengajianku di IPG pun boleh dikatakan sudah tiba ke penghujungnya. action research sudah, final exam pun sudah. tinggal lagi nak habiskan intership dan berkhidmat di sekolah selama 2 bulan. Lepas tu officially tamat pengajian. ^^ ada rezeki tahun depan convo. in shaa Allah. kawan2 doakan aku yee.. esok dah nak mula intership di SK Seri Kemaman. Aku pilih untuk melaksanakan internship di kampung halaman, boleh spend masa dengan family. :) ok lah, nanti senang2 aku tulis lagi. Nak kena uruskan borang2 untuk esok. 

Sekian, wassalam. :)
bersama- sama murid- murid 4 Anggerik - sekolah praktikum fasa 3

bersama- sama murid-murid yang terlibat dengan senam tari - sekolah praktikum fasa 3

No comments:

Post a Comment

TQ