Wednesday, February 8, 2012

Short but Meaningful Contest

Assalamualaikum... :)


Join contest lagi..hehehe.. kali ni join contest "Short but Meaningful" =)

Photobucket

Sesiapa yang berminat, boleh join jugak... Klik SINI :))

Ok, setelah follow blog penganjur dan sponsor yang terlibat, tulis satu cerita yang ringkas tetapi bermakna. :) Haaa, macam mana tu? hehehe :)) 

Saya akan tunggu awak  :)

Dah bermacam- macam lelaki telah saya jumpa selama ini. (Walaupun baru hidup 20 tahun..hehe) Namun, semua dirasakan tak sesuai dengan diri ini. Bukan memilih, tetapi mungkin jodoh yang telah ditetapkan oleh Allah untuk saya sejak dulu belum lagi ditemui. Kenapa saya risau sangat pasal jodoh ye? hehe.. Sebenarnya saya risau takut tak kahwin sampai ke tua. :D Lagipun, sekarang ni saya belajar di IPG Kampus Perempuan Melayu, so memang takde students lelaki la kan? Pada fikiran tidak matang ini, selama 5 tahun setengah di IPG ini, sukar untuk saya cari seseorang yang boleh saya jadikan calon suami..Hehe.. Tapi, sebenarnya banyak hikmah perkara ini terjadi. Ia mendidik hati ini agar tak terleka dengan cinta dunia. Cinta sesama insan tak perlu dicari, bila dah tiba masa yang sesuai, insyaAllah, kita akan jumpa dia jugak kan? :) So, sementara tengah tunggu si dia datang meminang, saya kena persiapkan diri ini dengan sebaiknya dulu. Jadilah wanita yang baik sekiranya menginginkan teman hidup yang baik sebab "Wanita yang baik untuk lelaki yang baik, begitu jugalah sebaliknya." :)


So, to my "Mr. Right" out there: 

Sama- samalah kita memperlengkap diri kita dengan iman dan taqwa kepada Allah SWT. Saya tak tahu siapa awak tapi saya akan tetap tunggu awak datang dalam hidup saya. InsyaAllah :))

Sekian, terima kasih. Wassalam

1 comment:

  1. wish u gud luck my dear..:)

    update untuk contest ::
    http://www.nornadiah.com/2012/02/update-short-but-meaningful-contest-by.html

    ReplyDelete

TQ