Monday, January 7, 2013

2013~ Ada Apa Tahun Baru??

Assalamualaikum.... :)

Tahun 2012 yang penuh suka duka nampaknya telah melabuhkan tirainya.. Diganti pula dengan tahun baru 2013 yang semestinya lebih mencabar, lebih orang kata dapat menguatkan kita memandangkan banyak pengalaman baru yang bakal kita hadapi.. oh yeahhh! bunyi macam dah matang kan? hahaha! aku kalau bab- bab menulis ayat ni pandai je, tapi entah apalah maksud yang aku nak sampaikan kan? hehe... maaflah kalau tiba- tiba rasa pening pulak baca entry ni... hihihi ^______^

Sebenarnya, aku nak cerita pasal semester baru ni... Masuk tahun baru 2013 ni, secara rasminya aku dah melangkah ke semester 3 program ijazah sarjana muda perguruan... ini bermakna, ada lagi 5 sem sebelum aku menamatkan pengajian aku di IPG tercinta ni...hehe... Aishhhh, pejam celik pejam celik dah masuk sem 3... sekejap je rasa waktu berlalu... tahun ni pulak, inshaa Allah, umur aku bakal menjangkau 21 tahun... 21 tahun?! Biar betul!? >,< Ya Allah, dah nak dewasa aku rupa- rupanya...hehe... macam tak percaya pulak bila fikir balik...hehe... rasa macam baru je habis sekolah menengah...kui3 (bajet muda pulak) haha! apa pun,   kata orang umur tak penting, yang penting diri kita ni macam mana.. isi dalam jiwa tu macam mana... kuat ke tidak, boleh tahan dugaan ke tidak... hmmm... aku berdoa sangat pada Allah moga- moga aku ni lebih berjiwa kental... lebih memahami perasaan orang lain, lebih pandai menjaga hati insan sekeliling (aku ni selalu je buat orang terasa...huhu... maaf korang, aku tak bermaksud macam tu...) Moga- moga aku lebih berani tahun ni... !! Go go anis! hehe =D

Apa lagi nak taip ek? hurmmm... apa lagi kawan- kawan nak tau... Ahaa!! sem ni aku jadi PA aka personal assistance untuk subjek Hubungan Etnik.. hehe, kawan- kawan cakap aku selalu je dapat lecturer yang pelik- pelik.. Haha, no komen! Cuma aku harap aku dapat bekerjasama dengan baik walau dengan sesiapa pun aku berurusan... aamiinn...

Ok lah, bateri laptop dah nak habis... Tadi masa nak sambung plag charger laptop, tengok- tengok plag kembali tak berfungsi.. Adehh, ujian lagi... Sabar jela...hehehe... Ok, jumpa lagi! Wassalam ;) 


No comments:

Post a Comment

TQ