Friday, July 6, 2012

Spell-It_Right JAWI !!

Assalamualaikum...

Tadi a.k.a, semalam 5 Julai 2012, 9.30-11.30 pertandingan Spell It Right versi Jawi diadakan sempena FPI II. Setiap unit mesti hantar seorang wakil. Macam takde je budak kelas aku nak join, so aku pun masuklah.. Hehe...kelakar pulak rasa. Tak sangka aku masuk...hehe... Ada 24 peserta kesemuanya.. Dan terdapat 2 pusingan: yang pertama membaca teks bertulisan Jawi dan jika terpilih ke pusingan 2 barulah ada yang eja mengeja tu...

Aku tak dapat masuk pun pusingan kedua. Yelah, gagap, lambat pulak aku baca.. Takpe, semua ni pengalaman... Hehe yang penting dapat sijil... Yeay! Nak tambah koleksi... :)

Sebelum pertandingan...Nervous tapi masih boleh tersenyum...hehe .. Peserta ke-15
Ok la, dah lewat ni... Tidur dulu ye... Wassalam =)

No comments:

Post a Comment

TQ