Friday, December 2, 2011

DaPaT kErJa!!

Salam...

Without further delay, aku nak bagitau, Finally, aku dapat jugak kerja..he3 :) 
Secara kebetulannya dapat, main main cakap dengan famili je...aku cakap, "bosan duk umah, kalo boleh nak kerja..." Terus adik aku hellohello mak sedara aku.. Haritu dia de mintak adik aku ajar tusyen anak dia, tapi Nuar tak dapat tolong coz dia cuti tak lama. Kena tunggu dia habis matrik dulu baru boleh. So, Nuar cadangkan aku yang ajarkan... haha, pucuk dicita ulam mendatang. semalam 
Achik dah confirmkan dengan aku.. start ahad ni, ajar English and Maths, 3 orang anaknya, Irfan, Afif, Iffah... hoho, ramai gak tuh.. so, aku ajak adik aku, Nurul sekali tolong aku.. :) lokasi tusyen di rumah tok wan aku yang terletak 2 minit jaraknya dari rumah...so senang nak ulang alik.. Harap- harap bermanfaat untuk aku, Nurul dan sepupu- sepupu aku tu.. Mood: Tak sabar nak berlatih jadi cikgu.. hehe (^^)
Ok lah, sampai sini dulu.. Wassalam

2 comments:

  1. yeehaaaaaaaaaaaa! teacher awanis! dats great dear. enjoy ur hols ea? ^_^

    ReplyDelete
  2. Tanx... mmg enjoy ajr bdk2 ni...hehe ('')

    ReplyDelete

TQ