Tuesday, November 29, 2011

AzAm TaHuN bArU 1433H ^^

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, dh selamat berada kt umah, dgn cuti selama sebulan seminggu lbih yg dibekalkan oleh maktab... :) bahagianya dpt luangkan masa bersama famili...hehe... tp at the same time bosan jgk.. coz xtau nk watpe.. Ok... b'balik pd tajuk entri kali ni, "AZAM TAHUN BARU 1433H", 2 hari yg lepas, 27 Nov 2011, kita telah merayakan tahun baru Islam.. Semestinya aku b'syukur alhamdulillah masih diberi ruang dan peluang bernafas di bumi ini.. Aku dh senaraikan azam baru aku tahun ni.. Em, aku harap aku dpt laksanakannya.. Aku b'doa moga2 tahun ni lebih baik dr sebelumnya...

CHECKLIST AZAM BARU 1433H:
/ Baca Quran paling kurang 2x sehari
/ Puasa sunat at least sekali sebulan
/ Tak tido lepas solat Subuh
/ Mandi paling lewat pukul 10 pg n sebelum pukul 10 mlm
/ Kurangkan facebooking n msg

Em, nampak mcm senang kn? hehehe.. tp kalo tak biasa sush jgk.. jd kenalah selalu ingat n amalkan, lama2 terbiasa la tu... (^^) V InsyaAllah...

Korang bile lg?? hurmmm... =) fikir-fikirkan... Wassalam

2 comments:

  1. WHOAAAAAAAAA! nk join awok la part kurangkn fcebooking uh! hehehe. tp, bole ke? -.-

    ReplyDelete
  2. tula psal na...hehe..cuti ni susah r nk kurgkn fb.. :D

    ReplyDelete

TQ