Saturday, June 30, 2012

Second weekend

Assalamualaikum.... =)

Hujung minggu kedua di Melaka.... Semalam plan nak pergi cycling kat Bukit Serindit... Tapi hujan pulak pagi tadi... Sedih... terpaksa batalkan niat.... tapi nak buat macam mana kan? Kita merancang, Allah yang menentukan. Takpelah ada hikmahnya.. Lagipun aku nak jalan pun susah jugak ni.. Jari kaki bengkak... Sebab petang semalam masa aku tolak pagar belakang asrama, pagar tu terpijak jari kaki aku... huhu sakit sampai bergenang air mataku.. tahan jela sakit masa tu... risau jugak takut apa-apa jadi kat jari kaki tu.. Hurm, rasa macam kena urut je nak betulkan balik urat... Tapi tak tau nak mintak tolong kat sape... Buat masa sekarang ibu suruh letak minyak panas, urut- urut sikit pastu balut... Harap- harap ok sikit nanti... Sekejap lagi nak kuar, nak beli bahan- bahan untuk kelas literasi bahasa.. Semoga dipermudah Allah... =)

P/s: Aku rasa aku ni memang jenis clumsy la bab- bab safety ni... huhu...ada je benda yang jadi kat aku... Apa boleh buat, inilah aku...hehe ;)

Ok, selamat berhujung minggu semua..... InsyaAllah petang ni kalau takde aral melintang, nak main squash.. Nak keluarkan peluh... Sekian, wassalam (^^)

No comments:

Post a Comment

TQ