Saturday, May 5, 2012

Blog sebagai luahan hati...
Rindunya ahli- ahli di rumah!! Huhu, sedih.. :( Aku selalu macam ni, bila emosi kurang stabil, mulalah nak jadi homesick. Walaupun mungkin orang lain nampak aku ok, macam biasa je, tapi dalam hati orang tak tahu kan? Hurm, macam mana nak cakap ye? Perasaan tu sangat tak best. Aku rasa ada yang tak kena. Rasa macam tak ada orang sayang or ambil berat. Walaupun aku cuba nak rasa gembira, tapi aku rasa perasaan tu tak jujur. Walaupun aku ada kawan- kawan baik di sini, tapi tetap rasa something. Aku tak jumpa lagi yang betul- betul faham diri aku. And yang paling paling paling rapat dengan aku. Best friends tu ada. Rapat memang rapat... tapi.....hurm... tu la...  Aku dah cuba untuk faham orang lain. Mungkin perlu extra effort kot.Hihi..  Dalam konteks ni, akukah yang tak bersyukur?? hehee.. ampunkan aku... Bila aku ada masalah, aku selalu la terfikirkan famili terutama ibu aku. Yelah, nak mengadu, nak bercerita. Tapi... sedih juga sebab... ibu cakap.. "kenapa la anak- anak dia semua nak call ibu, cuba la call ayah pulak.. Cerita kat ayah pulak. Ibu dah banyak benda nak fikir, dengan masalah Nurul lagi..." Hurmm, dengar macam tu, terus aku terdiam, dah hilang mood.. Ok lah ibu, kalau ibu dah request macam tu, apa boleh buat kan? Lepas ni, Anis akan call ayah je kecuali kalau hal tu betul- betul penting. Anis tak kan peningkan ibu lagi dengan masalah Anis ni.. Sob3 ;( Kalaulah ibu tahu yang anak dia ni kalau boleh nak cerita semua yang berlaku dalam kehidupan seharian dia, yang gembira, yang sedih, yang kelakar kalau boleh semua nak dikongsi bersama dengan ibu. Tak sama perasaan tu kalau bercerita dengan ayah.. Tapi takpelah, diri ni faham.. Oklah, chill Anis >-< Kemas fail cepat!! Adiossss


No comments:

Post a Comment

TQ