Saturday, April 21, 2012

Merentas Desa dalam hujan...

Assalamualaikum... ^^

Alhamdulillah, rasa ok sikit lepas mandi dan tidur. First time IPGK Perempuan Melayu adakan aktiviti merentas desa..Dan first time jugak sepanjang hidup aku, berlari dalam hujan yang boleh tahan lebatnya.. Alhamdulillah, aku dan sahabat2 tak mengalami sebarang kecederaan... Malah, aku rasa berbangga dan happy bila ramai classmates aku yang dapat sumbang mata untuk rumah sukan masing- masing... ^_^ Semangat itu penting!!

Kategori A (pelajar PPISMP sem 2 dan PISMP sem 1)

Classmates yang dapat tempat: :)
1st: Nursyahida
2nd: Adila
3rd: Syazana
6th: Suhana
9th: Ain Azlan
12th: Me
14th? : Farhanah
15th?: Nabilah
18th: Mas Eka

Ok, let's scroll down the photos..hehe.. Sorry, the pictures are not so nice, because of my cheap hp..haha

awaniscloudy
Bersama sebahagian classmates sebelum merentas desa... :) Haisshh, tutup mata pulak aku.. haha


With shera, my roommate :)


Suhana and Adila :)


Suhana :)


Adila and Syazana :)


With Ain Azlan :)


Rumah Oren, Sri Tanjung :) Mas, Ila, Anis, Ain


Rumah Sri Kenanga :) K.Syeda and Ain Azlan


My Heart Will Go On... 


Ini hadiah saguhati yang aku dapat :) buku nota dan bekas pensel...hehe


Minggu depan, get ready untuk kejohanan Olahraga pulak... Aku hanya masuk Perbarisan..hehe ;D


And, within 3 weeks lagi, akan ada FINAL exam.. hoho.. takutnya!!! tapi, lepas tu cuti...yeay!! >,<


Ok la, gtg... Wassalam ;)

No comments:

Post a Comment

TQ