Sunday, March 11, 2012

My 20 year-old age!!

Salam.. ^_^

Dah lama juga tak update blog ni... Almost two weeks I think... Sedar tak sedar dah 20 tahun usia aku.. hehe.. Ini menunjukkan aku dah hampir dewasa.. Ya Allah, kejap sangat masa berlalu.. terbayang- bayang lagi zaman aku sekolah rendah, sekolah menengah dulu... Zaman ketidak matured aku ni.. hahaa.. rindu pulak memorable moments masa dulu.. Geng- geng sekolah rendah, then bila masuk boarding school, ada geng sekolah menengah pulak, serious rindu nak melepak dengan korang- korang semua. Apa pun, masing- masing dah ada haluan tersendiri, dan alhamdulillah, aku terpilih menempuh jalan ini, sebagai bakal guru. =)

Dan, Alhamdulillah, syukur sangat- sangat Allah masih panjangkan usia aku... Allah juga masih panjangkan usia ibu bapa, famili, kawan- kawan dan cikgu- cikgu aku. Terima kasih Ya Allah.. Aku juga berterima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahteraan hidup aku, may the same goes to you all.. ('',) Sempena 20 tahun aku hidup ni, aku sangat berharap I'll be a stronger person... Insan yang sentiasa bangkit apabila diuji, dan tak cepat menangis apabila masalah datang menimpa. Aku tau memang susah bagi aku, tapi berusahalah Anis.. jangan manja sangat ok?! hehehe

Akhir sekali, special thanks to my beloved ibu yang aku sayang selamanya, terima kasih kerana melahirkan aku ke dunia ini... Tanpa ibu, siapalah aku... Terima kasih atas perjuangan ibu buat diriku 20 tahun yang lalu.. Mungkin beberapa tahun lagi, aku juga akan melalui pengalaman yang sama..hehe.. ok lah, semakin mengarut.. Wassalam... (^^)V


1 comment:

TQ