Monday, May 23, 2011

Di PeNgHuJuNg SeMeStEr 2 (:

Salam..

Dah lama tak mencoret-coret in my blog.. (: Maklumla, sgt buzy coz b'bagai program telah diadakan oleh IPGku... Sedar tak sedar dah nak habis sem 2 ni.. InsyaAllah,hujung minggu ni, aku akan menaiki bas pulang ke kg halaman terchenta, sgt tak sabar..rasa mcm seperti sudah 3/4 jiwaku dh berada di Kemaman.. Ya Allah, semoga kami semua selamat tiba ke destinasi masing-masing.. Semester 2 ini telah b'jaya menambah pengalamanku dlm pelbagai perkara, b'jaya membuatkanku lebih mengenali sahabat2ku, b'jaya mengajarku erti kerinduan n kasih sayang kpd keluarga dan semestinya lebih mematangkanku...[ish2, tp aku kurang gemar org ckap muka aku mcm dh sesuai kahwin...! nampak mcm tu ke??huhu ;( ] papepon, aku sgt bersyukur dikurniakan ibu bapa dan keluarga yg sgt syg padaku serta dianugerahkan teman2 yg sentiasa di sisiku di kala susah dan senang... Terima kasih ya Allah, alhamdulillah.. (^_^)

Ketika familiku dtg melawat aku di Melaka...sempat melepaskan kerinduan selama satu hari satu malam bersama mereka dan melawat bandar Melaka... sgt best! my family is the best! ILYSM!!

Adik-adik kesayanganku yang sentiasa ada di hati... walau di mana pun aku berada, mereka selalu di ingatanku... terharu melihat betapa gembiranya mereka ketika bersamaku di Melaka baru-baru ini.. InsyaAllah, ada waktu kesini lg.. :)

Sahabat- sahabat sekelasku yang sentiasa kusayangi... terima kasih krn trima aku seadanya.. waktu ni kami brada di Jusco, before tgk wayang filem Nur Kasih..hehe..kami smua minat Adam.. ;D

Comel kan mereka? ni la kwn-kwn sekelasku (PPISMP TESL 1)... mereka yg menceriakn hariku..

No comments:

Post a Comment

TQ