Monday, June 27, 2011

HaRi BeRsEjArAh!! MiRa DaTaNg MeLaWaT...

Salam.. (:
sudah hmpir sebulan aku xmencoret2 di laman blog ni.. rndu rasanye....disebabkan keslow-an Mr.BB nilaa yg membuatknku sush nk b'blog,...erm, tp skrg aku nk sgt tulis kt cni, coz aku hepy sgt2 ble my bf (bestfren ye..hehe) dtg melawatku di maktab ni...terharu beb!! hehe (; tanx mira...hrap len kali sudi dtg lg..haha, yg lucunye, aku dr pgar dpan asrama, nk naek mtor skli dgn dye, mtk tlg dye htr kt pgar asrma blkg..tp mslahnye aku xpkai helmet...ya ampun bapak polisi! nsib bek, syukur xkena saman...hehe..pape pon, pngalaman ni xleh lupe.. 
to mira, hope u noe dat u r always da one special in my heart...acece..hehe ^_^ 


"Semlm kita jd kwn, krn kenangan silam..
Hri Ini kita msH Bkwn, krn JaNji smLm..
Esk kita akan Trus Bkwn, krn Hri Ini kita saling MenDoakan...
Hari2 kmudian kita akan terUs Bkwn, krn Esok kita ada aZam..

Tp...Andai esok tiada lagi..kita teTap kwn,  kwn slaMeRnYe...
Wlau pn Dlm keNaNgN... "

2 comments:

  1. wah.... suka3x.... =)
    tq jgak sbb blanje aku "OTAK-OTAK KEMPAS"... hahaha n chocolate skali.... HEHEhe... aku pun harap yg kita akan jd bestie smpai bila2... xde sahabat lain yg boleh tandingi NUR AWANIS MOHD ZULKIFLI di hati saya....

    ReplyDelete
  2. haaa... xkabo pon yer ad bapak polisi tahan... oyak g kt tmpat cik awanis je yer.. cik amira ni nk kena ni....

    ReplyDelete

TQ